مشاوره ویزای استرالیا

مشاوره و راهنمایی در زمینه ویزای استرالیا ، مهاجرت استرالیا, ویزای اسکیل ورکر

مشاوره ویزای استرالیا

مشاوره و راهنمایی در زمینه ویزای استرالیا ، مهاجرت استرالیا, ویزای اسکیل ورکر

مهاجرت به استرالیا با لیسانس مترجمی زبان

لیسانس مترجمی زبان

پرسش شده توسط : مهرزاد در تاریخ : دوشنبه 5 بهمن 1394

سلام و وقتتون به خیر

من لیسانس مترجمی زبان از دانشگاه آزاد (تهران مرکز) هستم چندین سال هم سابقه کار در زمینه ی تدریس زبان دارم و اگر آزمون آیلتس بدهم فک می کنم بتونم آیلس 7 بگیرم حالا تصمیم گرفتم برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنم ،می خواستم بدونم شانس اینکه من موفق به دریافت ویزای استرالیا شوم چقدر است؟

پاسخ :

با سلام

در جواب سوال شما باید بگویم :متاسفانه رشته شما (مترجمی زبان) در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا نیست و شما عملا نمی توانید برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید و شانس شما برای دریافت ویزای استرالیا (ویزای تخصص  استرالیا) صفر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.