مشاوره ویزای استرالیا

مشاوره و راهنمایی در زمینه ویزای استرالیا ، مهاجرت استرالیا, ویزای اسکیل ورکر

مشاوره ویزای استرالیا

مشاوره و راهنمایی در زمینه ویزای استرالیا ، مهاجرت استرالیا, ویزای اسکیل ورکر

هزینه های ویزای اسکیل ورکر استرالیا

هزینه های اخذ ویزای استرالیا

هزینه های مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ( مهارت از طریق تخصص ) به شرح زیر می باشد :

  1. هزینه های دولتی ویزای استرالیا
  2. حق الوکاله موسسه تداوم نسل سپید

هزینه های دولتی ویزای اسکیل ورکر استرالیا هزینه هایی هستند که فرد متقاضی در طول پروسه باید به دولت استرالیا بپردازد . که یکی هزینه ی ارزشیابی مدرک تحصیلی (Assessment) می باشد و بسته به سازمان ارزیابی کننده 550 تا 800 دلار استرالیا می باشد که این مبلغ را دولت استرالیا (سازمان مربوطه) برای ارزشیابی مدرک تحصیلی فرد متقاضی ویزای استرالیا در نظر گرفته است و دیگری هزینه ی دولتی هزینه صدور ویزای استرالیا برای شخص متقاضی (Client) می باشد .که هزینه ی ویزا بعد از اندکی افزایش در جولای 2015 (تیر 94) به شرح زیر اعمال گردید :

  1. چنانچه فرد متقاضی مجرد باشد هزینه ی ویزا برای وی 3600 دلار استرالیا است .
  2. چنانچه فرد متقاضی متاهل باشد هزینه ی ویزا برای همسر 1800دلار استرالیا است .
  3. هزینه ی ویزا برای هر فرزند زیر 18 سال نیز900 دلار استرالیا می باشد.


لازم به ذکر است که همه ی این هزینه های دولتی به دولت استرالیا و سازمان های مربوطه تسلیم می گردد. ضمنا حق الوکاله یموسسه تداوم نسل سپید به دلار آمریکا می باشد و در سه قسط تقریبا مساوی دریافت می گردد. 

  1. قسط اول زمان اخذ قرارداد
  2. قسط دوم بعد از اخذ جواب مثبت ارزشیابی مدرک تحصیلی متقاضی
  3. قسط سوم نیز بعد از اخذ ویزا(صدور ویزا ) موکل موظف به پرداخت آن خواهد بود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن های این مرکز تماس حاصل نمایید.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر

مهاجرت قانونی به استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای مهاجر پذیر است و با توجه به برخورداری از وضعیت اقتصادی و رفاهی مناسب و همچنین بازار کار پویا و گسترده و سطح رفاه زندگی در آن مقصد مطلوبی برای مهاجران بشمار میرود و همین موضوع سبب میشود بسیاری از افراد سودجو که کوچکترین تخصص و اطلاعاتی در زمینه مهاجرت استرالیا ندارند و مهمتر اینکه کمترین ارزشی برای مال و حتی جان سایرین قائل نمیشوند در این زمینه به فعالیت بپردازند.

اهمیت موضوع مهاجرت غیر قانونی به استرالیا به حدی است که واکنش بسیاری از مقامات استرالیایی را در پی داشته و بیانیه های مفصلی در این زمینه منتشر کرده اند که برخی از مهمترین آنها را میتوانید در همین وبسایت مطالعه نمایید.

مهاجرت استرالیا

مهاجرت به استرالیا ( اقامت دائم استرالیا ) مانند سایر کشورها دارای قوانین و مقررات خاص خود میباشد و حضور در خاک استرالیا به هیچ وجه باعث اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا نخواهد شد و کسانی که از روشهای غیر قانونی وارد کشور استرالیا میشوند بدون تردید و در بهترین حالت و صرف نظر از تحمیل خسارتهای مالی ( و جانی ) به نقطه اول بازخواهند گشت.

اداره مهاجرت استرالیا بارها و بارها و از طرق مختلف اعلام کرده است که به هیچ عنوان مهاجرین غیر قانونی را نخواهد پذیرفت و متخصصین موسسه تداوم نسل سپید در این وبسایت و در مشاوره های حضوری به موکلین خود این مطلب را یادآوری کرده و مطالب زیادی در این زمینه منتشر کرده ایم.  بد نیست به آخرین اطلاع رسانی اداره مهاجرت استرالیا توجه کنید. ( مهاجرت استرالیا و قاچاق انسان )

با توجه به مطالب فوق اگر قصد دارید اقامت دائم استرالیا را اخذ نمایید ، قبل از هر گونه اقدامی ابتدا نسبت به اعتبار موسسه و وکلای خود مطمئن شوید و بخاطر بسپارید که : افرادی میتوانند موفق به اخذ ویزای استرالیا شوند که تنها از روشهای قانونی استفاده کرده باشند و هیچگاه به افردای که خارج از پروسه های قانونی قصد دارند شما را به خاک استرالیا منتقل کنند اعتماد نکنید.

اقامت دائم استرالیا

برای اخذ اقامت دائم استرالیا ویزای های مختلفی وجود دارد که مهمترین و مرسوم ترین نوع آن استفاده از ویزای اسکیل ورکر استرالیا است که شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.

اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا مستلزم داشتن شرایطی همچون شرایط سنی، سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی, تسلط به زبان انگلیسی، مدرک تحصیلی و ... میباشد و هر یک از این پارامترها دارای امتیاز خاصی است و چنانچه امتیاز متقاضی ویزای استرالیا به حد نصاب ( 60 ) برسد شرایط اخذ ویزای اسکیل ورکر و مهاجرت به استرالیا را خواهد داشت. نحوه امتیاز بندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که ساب کلاسهای متفاوتی برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا وجود دارد که میتوان با امتیاز کمتر از 60 نیز موفق به اخذ ویزا شد.

موسسه تداوم نسل سپید به عنوان تنها مرکز تخصصی اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در کوتاهترین زمان ممکن و بصورت کاملا قانونی ویزای استرالیا را دریافت و به هدف خود یعنی اخذ اقامت دائم استرالیا دست یابند .

تداوم نسل سپید از ابتدای پروسه ویزای استرالیا تا اخذ اقامت دائم استرالیا و حتی پس از آن و در خاک استرالیا درکنار شما خواهد بود.

مهاجرت استرالیا و سابقه کاری

سابقه کاری

پرسش شده توسط : محمد در تاریخ : جمعه 9 بهمن 1394

سلام.

من برای skill assessment یا همون CDR اقدام کردم. CDR رو خودم نوشتم و ارسال کردم.

من بیش از 8 سال سابقه کار دارم ولی بیمه ندارم. برای نشان دادن سابقه کار، از شرکتهایی که بودم نامه گرفتم و ارسال کردم.

بعد از چند روز جواب دادن که مدارک ناقص است و ارجاع دادن به صفحه 29 از MSA Booklet که نوشته علاوه بر نامه از شرکت، یک نامه از یک ارگان دیگه مثل اداره بیمه یا مالیات میخوان که نشون بده شما تو اون شرکت بودی.

به نظرتون چی کار باید کرد؟

پاسخ :

با سلام

در جواب سوالتان باید بگویم در زمانی که فرد در پروسه ی ویزای استرالیا(اسکیل ورکر) سابقه کاری اش بدون بیمه است فیش حقوقی و قراردادهای کاری معتبر می تواند جایگزین نسبتا خوبی به جای بیمه باشد.چنانچه سوالات بیشتری دارید می توانید  با تماس با دفتر موسسه و گرفتن وقت مشاوره ی حضوری ، به پاسخ پرسش های خود دست یابید.

نکاتی پیرامون مهاجرت به استرالیا

نکاتی پیرامون مهاجرت به استرالیا

پرسش شده توسط : پویا در تاریخ : دوشنبه 5 بهمن 1394

سلام. من 36 سال سن و مدرک فوق لیسانس مهندسی برق-الکترونیک دارم ولی زمینه کاری من حوزه کامپیوتر هست و 10 سال سابقه کار بعنوان مدیر IT دانشگاه رو دارم. یکسال هم بعنوان مهندس فنی صداوسیما بودم. تاکنون آزمون آیلتس نداده ام هرچند زبان انگلیسی نسبتا خوبی دارم و در کلاس های زبان هم شرکت میکنم. میخواستم بدونم:

1- با توجه به گفته های سایت شما و رشته و زمینه کاری من، چند امتیاز میتونم از مدرک و سابقه کارم اخذ کنم؟

2- شرط اقدام برای تشکیل پرونده مهاجرت امتیاز بالای 60 هست یا با امتیاز 55 و گرفتن مدرک آیلتس 6 هم میتونم از الان اقدام کنم؟!

3- آیا شما در زمینه گرفتن اسپانسر ایالتی برای متقاضیان خدماتی دارید؟

4- در صورت مهاجرت به استرالیا، آیا امکان رفت و آمد قانونی به ایران تا قبل از اتمام پنج سال لازم برای اخذ اقامت دائم استرالیا وجود دارد یا خیر؟ چون عده ای این کار را از طرف دولت ایران غیرقانونی میدانند!!

با تشکراز پاسخگویی تون

پاسخ :

با سلام

در جواب سوالات شما باید بگویم: برای مهاجرت به استرالیا حتما باید سابقه کاری شما مرتبط با مدرک تحصیلی باشد ولی یک استثنا وجود دارد و آن زمانی است که فرد سابقه کاری در زمینه ی کامپیوتر داشته باشد آن هم سابقه کار بالای 10 سال !(شبیه به شرایط شما) در این حالت شما تقریبا مانند یک دیپلمه با سابقه کار کامپیوتری بالا به حساب می آیید و پیرو سوال اولتان با توجه به آنچه گفته شد باید بگویم شما از مدرک خود 10 امتیاز می گیرید و نه 15 امتیاز! و از سابقه کار خود نیز 10 امتیاز می گیرید !(چون سازمان کامپیوتر استرالیا حتی در بهترین شرایط بخشی از سابقه کار را نا دیده می گیرد ) و احتمالا شما تنها از امتیاز 5 سال سابقه کار بهره مند می شوید که این امتیاز 10 است.پس روی هم رفته از سابقه کار و مدرک خود 20 امتیاز می گیرید و امتیاز سن شما نیز در سیستم امتیاز بندی استرالیا 25 است. شما بدون احتساب امتیاز مدرک زبان 45 امتیازی می شوید .برای تشکیل پرونده مهاجرتی و اقدام برای اخذ ویزای استرالیا(اسکیل ورکر)60 امتیاز باید داشته باشید تا بتوانید برایویزای 189 اقدام کنید ولی با 55 امتیاز نیز می توانید برای ویزای 190 اقدام کنید و حتی با گرفتن 50 امتیاز می توانید برای اقامت موقت و ویزای 489 نیز اقدام کنید. ولی شما در حال حاضر به 50 امتیاز هم نمی رسید و با گرفتن آیلتس 6 ایچ اسکیل هم نمی توانید اقدام کنید چون امتیاز آیلتس 6 در چهار مهارت(ایچ اسکیل) صفر است و شما همچنان 45 امتیازی باقی می مانید ولی اگر موفق به گرفتن آیلتس 7 در چهار مهارت شوید (7 در هر چهار مهارت و نه کمتر) می توانید با گرفتن 10 امتیاز از مدرک زبان ،55 امتیازی شوید و برای ویزای 190 و از طریق اسپانسر ایالتی اقدام کنید و موسه ما می تواند شما را در این حالت با گرفتن اسپانسرشیپ کمک کند. و در پاسخ به آخرین پرسش شما باید بگویم : در صورت مهاجرت شما به استرالیا از این طریق(اسکیل ورکر) ، چون مهاجرت شما کاملا قانونی است می توانید به ایران رفت و آمد کنید و این امر از نظر دولت جمهوری اسلامی به هیچ وجه غیر قانونی نمی باشد .ولی اگر بخواهید پاسپورت استرالیایی را در 5 سال اول بگیرید باید 3 سال اول را هر سال 9 ماه در خاک استرالیا باشید و 3 ماه می توانید مسافرت داشته باشید و سال چهارم را باید به طور کامل در خاک استرالیا باشید تا بتوانید پاسپورت استرالیایی دریافت کنید.توضیحات مربوط به هر کدام از ساب کلاس های 189 و 190 و 489 در سایت موجود می باشد.

مهاجرت به استرالیا با لیسانس مترجمی زبان

لیسانس مترجمی زبان

پرسش شده توسط : مهرزاد در تاریخ : دوشنبه 5 بهمن 1394

سلام و وقتتون به خیر

من لیسانس مترجمی زبان از دانشگاه آزاد (تهران مرکز) هستم چندین سال هم سابقه کار در زمینه ی تدریس زبان دارم و اگر آزمون آیلتس بدهم فک می کنم بتونم آیلس 7 بگیرم حالا تصمیم گرفتم برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنم ،می خواستم بدونم شانس اینکه من موفق به دریافت ویزای استرالیا شوم چقدر است؟

پاسخ :

با سلام

در جواب سوال شما باید بگویم :متاسفانه رشته شما (مترجمی زبان) در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا نیست و شما عملا نمی توانید برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید و شانس شما برای دریافت ویزای استرالیا (ویزای تخصص  استرالیا) صفر است.