مشاوره ویزای استرالیا

مشاوره و راهنمایی در زمینه ویزای استرالیا ، مهاجرت استرالیا, ویزای اسکیل ورکر

مشاوره ویزای استرالیا

مشاوره و راهنمایی در زمینه ویزای استرالیا ، مهاجرت استرالیا, ویزای اسکیل ورکر

شرایط سنی در ویزای سرمایه گذاری استرالیا

شرایط سنی در ویزای سرمایه گذاری استرالیا

پرسش شده توسط : نیما مهاجر در تاریخ : چهارشنبه 3 مرداد 1397

با سلام

من سایت شما را مطالعه کردم و اطلاعات مفیدی به دست آوردم فقط یه سوال از حضورتون داشتم و اینکه من متولد سال 1338 هستم و دو فرزند 25 ساله و 18 ساله دارم آیا میتوانم برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا اقدام کنم ؟ ممنون میشم جواب بدین

پاسخ :

با سلام


ممنون از اینکه موسسه تداوم نسل سپید را برای پاسخگویی به سوالات خود انتخاب کردید،دوست عزیز شما از نظر سنی شرایط لازم  جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا (ساب کلاس 188) را ندارید،شرایط سنی جهت اخذ این نوع ویزا تا سن 54 سال و 12 ماه (قبل از ورود به سن 55 سالگی) می باشد،ضمن اینکه شرایط سنی برای فرزندان هم زیر 23 سال می باشد.